luni, 30 iulie 2012

Realitate

         Inca o zi , inca zeci de cuvinte spuse fara rost  ,inca o cearta si  mii de intrebari la care nu mai gasesc un raspuns.Incep sa imi dau seama ca aceasta lume e condusa doar de falsitate  si minciuni si parca nimeni si nimic nu poate opri asta .Vad peste tot copii de clasa  a 7 -8-a care cred ca sunt  " atat de populari"  incat pot sa calce fiecare persoana in picoare .
           Nu inteleg de ce? Adica  fiecare avem un talent si fiecare suntem deosebiti....suntem oameni  si totusi nu ne saturam sa judecam si sa lovim persoanele care sunt mai slabe .Parerea mea e ca popularitatea nu te face mai grozav sau mai special cred ca ceea ce  e cu adevarat  important  e in interiorul nostru ,sunt ideile noatre si caracterul nostru .Sincer  eu prefer sa fiu prietena cu o persoana care apreciaza ajutorul meu si e acolo cand am nevoie decat un prefacut care cred ca tot ce e in lumea asta i se cuvine .Poate o sa fiu judecata ... poate nu inteleg sau poate e doar parerea mea  dar prefer sa fiu asa pentru ca azi nimeni nu o sa ma ajute cand plang nimeni nu ma ridica  si nimeni nu i-a o decizie in locul meu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu